درمان تعریق پوست حساس

تعریق پوست حساس

آنچه خواهید خواند...

تعریق بدن، فعالیت طبیعی بدن انسان برای تنظیم دمای بدن می باشد. این عمل در شرایطی مانند گرمای محیط و فعالیت فیزیکی یا استرس رخ می دهد. عرق کردن می تواند در مواقعی باعث کاهش اعتماد به نفس شود و آزار دهنده باشد. روش های متفاوتی برای درمان و یا مقابله با تعریق زیاد وجود دارد. اما همه این روش ها، برای همه پوست ها توصیه نمی شود.

بسیاری از ما به دلایلی مانند لیزر مو، پوست حساس را تجربه می کنیم. حال اگر ما بخواهیم مشکل تعریق بیش از حد را با وجود پوست حساس و یا لیزر شده را بر طرف کنیم، چه راهکار هایی داریم؟
درایسول - درمان تعریق پوست حساس

تعریق چیست؟

عرق کردن یا تعریق فعالیتی طبیعی در میان فعالیت های بدن انسان می باشد. بدن ما با وجود 4 میلیون غده عرق در سراسر پوست، عمل تعریق را برای تنظیم دمای بدن در مواقع گرما، فعالیت فیزیکی، استرس و مواقع دیگری که باعث افزایش درمای بدن می شود، انجام می دهد.
درایسول - درمان تعریق پوست حساس

تعریق بیش از حد چیست؟

تعریق بیش از حد یا هایپرهیدروزیس ( هایپرهیدروسیس) به معنای عرق کردن و فعال بودن غدد عرق، به میزان بیش از حد و بدون دلیل مشخص می باشد. در افراد هایپرهیدروزیس، تعریق بدون وجود دلایلی مانند گرمای محیط و یا فعالیت بدنی شدید رخ می دهد و می تواند آزار دهنده و مزاحم باشد.
درایسول - درمان تعریق زیاد

درمان تعریق زیاد

روش های متفاوتی برای درمان و مقابله با تعریق بیش از حد در نواحی مختلف بدن وجود دارد. برخی از این روش ها را برای شما شرح می دهیم.

دئودورانت ها

دئودورانت ها ترکیباتی خوش بو هستند که با تعریق بدن ترکیب شده و از بوی بد بدن جلوگیری می کنند. برخی از دئودورانت ها حاوی آلومینیوم هستند و باعث کاهش تعریق می شوند.

دئودورانت برای پوست حساس

دئودورانت ها انواع متفاوتی دارند. برخی از دئودورانت ها برای پوست های حساس و لیزر شده طراحی شده اند. اگر شما پوست حساسی دارید، می توانید از این مدل از دئودورانت ها برای رهایی از تعریق و بوی آن استفاده کنید.
درایسول - درمان تعریق پوست حساس

ضد تعریق

ضد تعریق ها ترکیباتی هستند که حاوی آلومینیوم کلراید می باشند. در این روش، ضد تعریق ها با غیر فعال کردن غدد عرق، از تعریق زیاد و تولید بوی آن جلوگیری می کنند.

ضد تعریق پوست حساس

در صورتی که پوست حساسی دارید، باید به دنبال ضد تعریق مناسب برای پوست خود باشید. برای این منظور، حتماً به پزشک متخصص خود مراجعه کنید.

یکی از شناخته شده ترین ضد تعریق ها برای پوست های لیزر شده و حساس، درایسول رگولار می باشد. این ضد تعریق برای زیر بغل با پوست حساس طراحی شده و با یک بار استفاده از این محصول، تا 4 روز بدون تعریق و بوی بدن خواهید بود.

در نواحی دیگر تعریق می کنید؟

چه روش هایی برای درمان عرق کف دست و پا وچود دارد؟ ضد تعریق کف دست چیست؟ به لینک مراجعه کنید.

بهترین روش های درمان عرق صورت و ضد تعریق صورت چه ضد تعریقی است؟

بوتاکس

یکی از روش های رایج و دائم برای مقابله و درمان تعریق بیش از حد، استفاده از بوتاکس می باشد. در این روش با تزریق بوتاکس غدد عرق غیر فعال شده و بسته به کیفیت بوتاکس مورد استفاده، تا 6 ماه از تعریق و بوی آن رهایی می یابید.

جمع بندی

روش های متفاوتی برای جلوگیری و درمان تعریق برای پوست های حساس وجود دارد. بسیاری از این روش ها قابل استفاده در خانه هستند و به سادگی در دسترس می باشند. برای آشنایی بیشتر با این روش ها، مقاله درایسول را مطالعه کنید. توجه داشته باشید، قبل از استفاده از ضد تعریق ها و دئودورانت ها برای پوست حساس، با پزشک متخصص مشورت کنید.

همچنین بهترین دئودورانت ها برای پوست حساس را در سایت خارجی byrdie بررسی کنید.

فروشگاه درایسول

همین حالا سفارش دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.