درمان عرق کف دست و پا با دستگاه یونتوفورزیس

یونتوفورزیس

آنچه خواهید خواند...

زمانی که دمای بدن به دلایل محتلف مانند گرما، استرس و اضطراب و شرایط احساسی، ورزش کردن و … بالا می رود، بدن با یک فرآیند طبیعی شروع به خنک سازی اندام ها می کند. تعریق عملکرد طبیعی بدن برای خنک کردن بدن می باشد. اما ممکن است به دلایل مختلفی این تعریق بیش تر از حد مورد نیاز بدن باشد. در این شرایط تعریق تبدیل به امری آزار دهنده و مزاحم خواهد شد.

هایپرهیدروز یا تعریق بیش از حد

هایپرهیدروز اختلالیست که در آن شخص بیش از حد و بدون دلیل مشخص عرق می کند. این تعریق در نواحی کف دست و پا، زیر بغل، سینه، سر و صورت و … رخ میدهد و میتواند باعث اختلال در کار های روزمره، کاهش اعتماد به نفس و تولید بوی بد بدن شود.

درمان عرق کف دست - درایسول

درمان عرق کف دست

روش های متفاوتی برای کنترل، کاهش و درمان تعریق زیاد در نواحی بدن وجود دارد. یکی از روش های موثر و دردسترس برای جلوگیری از عرق کف دست و پا استفاده از دستگاه یونتوفورزیس می باشد.

چه روش های دیگری برای درمان تعریق بیش از حد وجود دارد؟

یونتوفورزیس - درایسول

یونتوفورزیس چیست؟

یونتوفورزیس یک دستگاه پزشکی با جریان الکتریکی ملایم است که برای درمان تعریق بیش از حد مورد استفاده قرار می گیرد. در زمان درمان با یونتوفورزیس قسمتی از بدن در آب غوطه ور می شود.

جریان یونتوفورزیس اغلب به دست ها، پاها یا زیر بغل منتقل می شوند تا به طور موقت غدد عرق شما را مسدود کنند. برخی از افراد در حین این عمل کمی احساس سوزن سوزن شدن می کنند. اما جریان الکتریکی یونتوفورزیس آنقدر قوی نیست که به شما شوک وارد کند.

یونتوفورزیس - درایسول

اثر بخشی یونتوفورزیس چطور است؟

در زمان استفاده یونتوفورزیس افراد اغلب چندین بار در هفته جلسات درمانی 20 تا 40 دقیقه ای را طی می کنند تا زمانی که تعریق به میزان مطلوبی کاهش یابد. پس از کاهش تعریق،تعداد دفعات کمتر می شود (معمولاً حدوداً یک بار در هفته و یا کمتر). لازم به ذکر است که درمان های یونتوفورزیس برای حفظ نتایج باید به طور منظم و قبل از افزایش تعریق انجام شود.

درمان عرق کف دست - درایسول

دسترسی یونتوفورزیس

یونتوفورزیس یک روش موثر برای درمان عرق بیش از حد در نواحی مختلف بدن است که اغلب در مطب پزشک انجام می شود. البته، با خرید این دستگاه می توان از مزیت های آن برای درمان عرق کف دست ها، پا ها و زیر بغل در خانه استفاده کنید.

بهترین درمان عرق کف دست

روش های متفاوتی برای درمان تعریق در نواحی کف دست و پا، زیر بغل، سینه و … وجود دارد. برخی از این روش ها ساده، ارزان و در دسترس هستند و برخی دیگر ممکن است پرهزینه و کم یاب باشند. انتخاب بهترین روش میان استفاده از یونتوفورزیس، بوتاکس، ضد تعریق کف دست و … بسته به میزان اثر گذاری و مدت اثر گذاری صورت می گیرد.

منبع : healthline , 1pezeshk

فروشگاه درایسول

همین حالا سفارش دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.