ضد تعریق درایسول مدل اکسترا

ضد تعریق درایسول مدل اکسترا

آنچه خواهید خواند...

درایسول برندی آمریکایی با سابقه ای بیشتر از 60 سال در زمینه تولید ضد تعریق ها می باشد. ضد تعریق ها از شناخته شده ترین و موثر ترین روش ها برای مقابله و درمان هایپرهیدروزیس یا تعریق بیش از حد هستند. در این مقاله از درایسول آکادمی قوی ترین مدل از ضد تعریق های درایسول با نام اکسترا را به شما معرفی می کنیم.

درایسول - ضد تعریق اکسترا

تعریق بیش از حد چیست؟

عرق کردن، یکی از فعالیت های طبیعی بدن همه انسان هاست. اما این عمل در مواقعی بیش از حد رخ می دهد و می تواند آزار دهنده باشد.

هایپرهیدروزیس یا تعریق بیش از حد، اختلالی هست که در آن فعالیت غدد عرق بیش از حد نیاز و معمول بدن رخ می دهد. به صورتی که در این اختلال، عرق ارتباطی با قعالیت و یا گرمای بدن در اثر فعالیت فیزیکی ندارد. گفته می شود هایپرهیدروزیس به دلیل نقص غدد عرق در زمان دریافت سیگنال های عصبی برای توقف کار رخ می دهد.
درایسول - ضد تعریق اکسترا

ضد تعریق چیست؟

ضد تعریق ها محصولاتی حاوی آلومینیوم کلراید و با فرمولاسیون خاص می باشند که برای مقابله و درمان موقت هایپرهیدروزیس مورد استفاده قرار می گیرند. نحوه کار این محصولات با اسپری ها و دئودورانت ها به طور کامل متفاوت می باشد.

دئودورانت ها و اسپری های بدن، با عرق بدن ترکیب می شوند و با داشتن رایحه خاص خود، از تولید بوی بدن جلوگیری می کنند اما نحوه کار ضد تعریق ها به صورت غیر فعال کردن غدد تعریق در ناحیه مورد استفاده می باشد. یعنی با استفاده از ضد تعریق ها، برای مدت زمان مشخصی، عرق تولید نخواهد شد و غدد عرق آن ناحیه غیر فعال می شود، و به سبب همین امر بوی بد بدن که در اثر عرق کردن به وجود می آید، تولید نمی شود.
درایسول - ضد تعریق اکسترا

ضد تعریق کف دست و پا ها

در میان روش های مختلف مقابله و درمان تعریق کف دست و پا مانند سمپاتکتومی، بوتاکس و … ضد تعریق ها از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش ها به شمار می روند.

درمان تعریق زیر بغل و سینه

روش های متفاوتی برای درمان عرق زیر بغل و رهایی از بوی بدن وجود دارد، دئودورانت ها، اسپری های بدن و ضد تعریق ها از بهترین روش ها هستند.

ضد تعریق درایسول اکسترا، به عنوان ضد تعریق زیر بغل و سینه نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

در میان این روش ها، روش های دائم مانند میرادرای، سمپاتکتومی و یا تزریق بوتاکس نیز وجود دارد.

نحوه استفاده از درایسول

برای استفاده از درایسول، تنها کافیست از این ضد تعریق، شب قبل از خواب روی پوست خشک و تمیز استفاده کنید و صبح روز بعد پوست را شست و شو دهید.

قبل از استفاده از درایسول حتما دفترچه راهنمای این محصول را مطالعه کنید.

ماندگاری ضد تعریق درایسول

ضد تعریق درایسول اکسترا قوی ترین و ماندگار ترین مدل در میان ضد تعریق های درایسول می باشد. این مدل، با فرمولاسیون خاص خود با یک بار استفاده تا 7 روز ماندگاری دارد.

درایسول برای چه کسانی توصیه می شود؟

درایسول برای همه افراد بدون در نظر گرفتن جنسیت توصیه می شود. درایسول اکسترا، برای مقابله با هایپرهیدروزیس کف دست و پا، زیر بغل و سینه توصیه می شود و بیشترین اثر گذاری را دارد.

همچنین در میان مدل های دیگر درایسول مدل رگولار برای زیر بغل های حساس و مدل مایلد برای نواحی حساس مانند سر و صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

مقاله درایسول را در drugs.com بخوانید.

فروشگاه درایسول

همین حالا سفارش دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.