ویژگی های ضد تعریق درایسول رگولار

درایسول رگولار

آنچه خواهید خواند...

درایسول با سابقه بیش از 60 سال، ضد تعریق با فرمولاسیون ویژه خود را به جهان عرضه می کند. ضد تعریق ها از شناخته شده ترین و موثر ترین روش ها برای مقابله و درمان هایپرهیدروزیس یا تعریق بیش از حد هستند. در این مقاله درایسول مناسب برای زیر بغل و پوست های حساس را معرفی می کنیم.

هایپرهیدروز یا تعریق بیش از حد چیست؟

عرق کردن، یکی از فعالیت های طبیعی بدن محسوب می شود. بدن انسان شامل 4 میلیون غده عرق در سراسر پوست می باشد. با فعالیت این غدد و عمل تعریق، امر تنظیم دمای بدن صورت می گیرد.

هایپرهیدروزیس یا تعریق بیش از حد، اختلالی هست که در آن فعالیت غدد عرق بیش از حد نیاز و معمول بدن رخ می دهد. این اختلال ارتباطی با فعالیت فیزیکی، گرما و یا شرایط پر استرس ندارد و دلیل مشخصی برای آن پیدا نشده است. با این حال گفته می شود که هایپرهیدروز به دلیل مشکل غدد عرق در هنگام دریافت پیام های عصبی توقف تعریق رخ می دهد.

ضد تعریق چیست؟

ضد عرق ها حاوی آلومینیوم کلراید هستند و با فرمولاسیون ویژه خود برای مقابله و درمان موقت هایپرهیدروز (هایپرهیدروزیس) مورد استفاده قرار می گیرند. نحوه کار این محصولات با اسپری ها و دئودورانت ها کاملا متفاوت می باشد.

دئودورانت ها و اسپری های بدن، با عرق بدن ترکیب می شوند و با داشتن رایحه خاص خود، از تولید بوی بدن جلوگیری می کنند. اما نحوه کار ضد تعریق ها به صورت غیر فعال کردن غدد تعریق در ناحیه مورد استفاده می باشد. به این معنا که در ناحیه مورد استفاده، عرق تولید نشده و به سبب همین امر، بوی بد بدن نیز به وجود نمی آید.
درایسول - ضد تعریق درایسول رگولار

ضد تعریق پوست حساس

در میان روش های مختلف مقابله و درمان تعریق زیر بغل حساس، ضد تعریق ها از بهترین روش ها هستند. ضد تعریق درایسول رگولار مناسب برای استفاده در ناحیه زیر بغل با پوست حساس می باشد.
درایسول - ضد تعریق زیر بغل

ضد تعریق درایسول برای زیر بغل و پوست حساس طراحی شده است. به سبب همین امر، میتوان از این ضد تعریق برای جلوگیری از تعریق در ناحیه پوست حساس و یا لیزر شده نیز استفاده کرد.
درایسول - ضد تعریق زیر بغل

درمان تعریق زیر بغل

روش های متفاوتی برای درمان عرق زیر بغل و رهایی از بوی بدن وجود دارد. دئودورانت ها، اسپری های بدن و ضد عرق ها از بهترین روش ها هستند.

ضد تعریق درایسول رگولار، از شناخته شده ترین روش ها محسوب می شود.

در میان این روش ها، روش های دائم مانند میرادرای، سمپاتکتومی و یا تزریق بوتاکس نیز وجود دارد.

نحوه استفاده از ضد تعریق درایسول

برای استفاده از درایسول، تنها کافیست از این ضد تعریق، شب قبل از خواب روی پوست خشک و تمیز استفاده کنید و صبح روز بعد پوست را شست و شو دهید.

قبل از استفاده از ضد تعریق ها حتما نحوه استفاده از درایسول و دفترچه راهنمای این محصول را مطالعه کنید.

ماندگاری ضد تعریق درایسول

ضد تعریق درایسول رگولار با فرمولاسیون ویژه خود با یک بار استفاده تا 4 روز ماندگاری دارد. یعنی با دو بار استفاده در هفته، تمام هفته را بدون تعریق می گذرانید.

درایسول برای چه کسانی توصیه می شود؟

درایسول برای همه افراد بدون در نظر گرفتن جنسیت توصیه می شود. درایسول رگولار، برای مقابله با هایپرهیدروزیس زیر بغل حساس و پوست لیزر شده توصیه می شود و بیشترین اثر گذاری را دارد.

همچنین مدل های اکسترا برای کف دست و پا، زیر بغل و سینه و مدل مایلد برای نواحی حساس مانند سر و صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

فروشگاه درایسول

همین حالا سفارش دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.