چرا درایسول برای من تاثیر نداره؟

درایسول

آنچه خواهید خواند...

ضد تعریق ها، یکی از موثر ترین و ساده ترین روش ها برای درمان تعریق بیش از حد یا هایپرهیدروزیس هستند. اما سوال مهم این هست که چطور باید از ضد تعریق ها استفاده کرد؟ و اینکه چه عواملی اثر گذاری ضد تعریق را کاهش می دهد؟ با درایسول آکادمی همراه باشید.

درایسول - چرا درایسول تاثیر نداره؟

ضد تعریق ها روش موثری برای جلوگیری از تعریق و بوی بدن می باشد. اما اگر شما جزء افرادی هستید که پس از استفاده از درایسول، به نتیجه مطلوب نرسیدید و با این سوال مواجه هستید که “چرا ضد تعریق درایسول برای من تاثیر نداره؟” حتماً ادامه این مطلب را مطالعه کنید.
نحوه استفاده از ضد تعریق درایسول

نحوه استفاده از ضد تعریق درایسول

استفاده از درایسول بسیار آسان هست. برای اثر بخشی کامل، طبق دفترچه راهنما از این محصول استفاده کنید.

قبل از استفاده از این محصول، از تمیز بودن و باز بودن منافذ پوست اطمینان حاصل کنید. پوست را با شامپو ها و شوینده های فاقد گلیسیرین شست و شو دهید تا منافذ پوست از چربی ها پاک شود. به این منظور توصیه می شود پوست را با شامپو بچه و آب فراوان شست و شو دهید.

درایسول را روی فقط روی پوست خشک استعمال کنید. در صورت دوش گرفتن یا شست و شو، پس از خشک کردن کامل پوست، از ضد تعریق استفاده کنید. برای خشک کردن پوست می توانید از سشوار ( با درجه خنک) برای خشک کردن کامل پوست استفاده کنید.

بهترین زمان برای استفاده از ضد تعریق درایسول، شب قبل از خواب می باشد. چراکه این محصول برای اثر گذاری و جذب نیاز به 4 الی 6 ساعت زمان دارد و همچنین موقع خواب تعریق کمتر بوده و در نتیجه جذب ضد تعریق بیشتر می شود.

اگر از نوع Dab-on استفاده می کنید، فقط روی ناحیه مورد نظر با Dab-on به صورت ضربه ای استفاده کنید. از ماساژ دادن محصول بر روی پوست خود داری کنید.

از درایسول در ناحیه ای که به تازگی اصلاح شده و پوست خراش خورده، زخمی و یا ملتهب استفاده نکنید. در صورت استفاده از درایسول در این نواحی باعث خارش و سوزش می شود.

پس از استفاده صبح ناحیه مورد استفاده را با آب و صابون شست و شو دهید یا با دستمال تمیز کنید. در صورت عدم شست و شو ممکن است باعث ایجاد لک روی لباس ها شود.
درایسول - چرا درایسول تاثیر نداره؟

چه عواملی تاثیر درایسول را کاهش می دهند؟

عدم استفاده صحیح یکی از عوامل مهم در کاهش تاثیر ضد تعریق می باشد. برای استفاده صحیح از ضد تعریق درایسول، حتما طبق دفترچه راهنمای محصول عمل کنید.

یکی از نکاتی که باید قبل از استفاده از درایسول بدانید این هست که پوست باید کاملا تمیز باشد و منافذ پوست باز باشد. به همین منظور قبل از استفاده از محصول، ناحیه مورد استفاده را با شوینده های فاقد گلیسیرین بشویید تا از بسته شدن منافذ و چرب شدن سطح پوست جلوگیری کنید.

توصیه می شود ناحیه مورد استفاده را با شامپو بچه و آب فراوان شست و شو دهید.

در نظر داشته باشید که در هنگام استفاده از این ضد تعریق، از هیچ نوع دئودورانت، اسپری و یا کرم مرطوب کننده و … در ناحیه آغشته به درایسول استفاده نکنید.

برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده و نکات تکمیلی در مورد استفاده از درایسول به این مقاله سر بزنید.

همچنین  مقاله مربوط به درایسول را در drugs.com مطالعه کنید.

فروشگاه درایسول

همین حالا سفارش دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.