آیا ضد تعریق زنانه و مردانه متفاوت است؟ + بررسی تعریق در زنان و مردان

تعریق در زنان

آنچه خواهید خواند...

در یک پاسخ ساده به این سوال باید گفت : انواع ضد تعریق درایسول هم برای بانوان و هم برای آقایان موثر و قابل استفاده هستند و شما میتوانید بدون در نظر گرفتن جنسیت از محصولات درایسول استفاده کنید!

اگر قصد دارید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید و با نحوه عملکرد ضد تعریق های درایسول آشنا شوید در ادامه با درایسول همراه باشید.

ضد تعریق درایسول، مناسب برای بانوان و آقایان!

ضد تعریق درایسول، مناسب برای بانوان و آقایان!

اگر شما نیز به طور معمول از مام، دئودورانت، اسپری های خوشبو کننده و … استفاده می کنید، حتما در زمان تهیه این محصولات مدل های زنانه و مردانه این محصولات را مشاهده کرده اید. اما چطور ممکن است که ضد تعریق درایسول بر خلاف محصولات دئودورانت، مام و اسپری های بدن، هم برای بانوان و هم برای آقایان مناسب باشد؟

برای درک بهتر این مسئله بهتر است ابتدا نحوه عملکرد غدد عرق بانوان و آقایان را مورد بررسی قرار دهیم…

درایسول - تعریق در زنان و مردان

آیا تعریق در زنان و مردان متفاوت است؟

بدن انسان به طور میانگین دارای حدود 4 میلیون غده عرق در سراسر پوست است! وظیفه این غدد عرق چه در زنان و چه در مردان کاهش دمای اندام ها در شرایط و مواقع مختلف بود و نوع عملکرد این غدد نیز در زنان و مردان یکسان است.

اما اگر بخواهیم به طور دقیق به بررسی تعریق در زنان و مردان بپردازیم، مشاهده می کنیم که هر دو تعریق شامل مواد : هیدروکسی، متیل هگزانوئیک و متیل سولفانیل هگزان هستند. اما مقادیر، ناحیه و شدت تعریق آن ها در زن و مرد متفاوت است.

جالب است بدانید توده ماهیچه ای، تایپ بدنی، عوامل ژنتیکی و هورمونی، رژیم غذایی و … می توانند نوع تعریق در زنان و مردان را دچار تغییرات کنند!

این تغییرات میتواند شامل : شدت، نوع و بوی عرق، نواحی عرق، مواد تشکیل دهنده عرق و … باشد.

بر خلاف تصورات، مردان به طور طبیعی بیشتر از زنان عرق نمیکنند و در واقع وجود برخی از این عوامل تاثیر گذار است که نوع و شدت تعریق را تحت تاثیر قرار میدهد!

در نتیجه کنترل، درمان، کاهش و یا جلوگیری از تعریق در زنان و مردان متفاوت نیست و به یک صورت قابل اجرا است! به عنوان مثال در سراسر دنیا، هم زنان و هم مردان از روش هایی مانند یونتوفورزیس، میرادرای، بوتاکس و … برای درمان تعریق بیش از حد استفاده می کنند!

درایسول - تعریق در زنان و مردان

ضد تعریق یا دئودورانت؟!

جالب است بدانید دئودورانت ها، شامل طیف گسترده ای از انواع محصولات خوشبو کننده مانند اسپری ها، رول و استیک صابونی زیر بغل و … هستند که صرفا خاصیت جلوگیری از بوی بد عرق و خوشبو کنندگی در ناحیه مورد استفاده را دارا هستند و از تعریق و فعالیت غدد عرق جلوگیری نمی کند!

آشنایی بیشتر با تفاوت های ضد تعریق و دئودورانت

برخلاف دئودورانت ها، ضد تعریق ها معمولا از خود هیچ بویی ندارند و در واقع از تعریق در ناحیه استفاده جلوگیری می کنند!

جلوگیری از تعریق زیر بغل در زنان و مردان

همانطور که گفته شد، نحوه تعریق در زنان و مردان یکسان است، به همین دلیل نحوه جلوگیری و کاهش تعریق در زنان و مردان نیز به یک شکل است.

به عنوان مثال برای جلوگیری از تعریق زیر بغل در زنان و مردان می توان از ضد تعریق زیر بغل درایسول استفاده کرد! و یا میتوان از ضد تعریق کف دست، برای جلوگیری از تعریق کف دست زنان و مردان استفاده کرد!

منبع : MCGILL

فروشگاه درایسول

همین حالا سفارش دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.