استفاده از ضد تعریق حتی در زمستان

ضد تعریق حتی در زمستان

آنچه خواهید خواند...

معمولا افراد در فصول سرد سال کمتر عرق می کنند، اما با این حال عده بسیاری از افراد نیازمند استفاده از ضد تعریق ها حتی در زمستان نیز هستند. آیا تا به حال در فصول سرد سال از ضد تعریق یا محصولات مشابه استفاده کرده اید؟

درایسول - استفاده از ضد تعریق در زمستان

تعریق بیش از حد در زمستان

همه ما در زمستان و فصول سرد سال، با پوشیدن لباس گرم از بدن خود در مقابل سرما محافظت می کنیم. در این زمان ممکن است بلافاصله بعد از ورود به محیط های گرم شروع به تعریق کنیم. چرا که در این مواقع هم لباس های گرم به تن داریم و هم گرمای محیط باعث بالا رفتن دمای بدن می شود.

معمولا میزان تعریق افراد در زمستان کمتر از زمان های دیگر است. البته افرادی که هایپرهیدروز هستند ممکن است در زمستان هم تعریق شدید داشته باشند. همچنین لازم به ذکر است که همین تعریق کم گاهاً باعث ایجاد بوی شدیدی می شود.

درایسول - تعریق زیاد در زمستان

جلوگیری از تعریق زیاد در زمستان

اگر هایپرهیدروز باشید، حتما در زمستان ها به دنبال راهکاری برای جلوگیری از تعریق بیش از حد بوده اید و اگر در زمستان ها کمی عرق می کنید، حتما به فکر راهکاری برای جلوگیری از بوی بد عرق هستید.

همانطور که میدانید روش های متفاوتی برای کاهش، جلوگیری و یا درمان تعریق بیش از حد بدن وجود دارد. یکی از موثر ترین روش ها در میان این روش ها استفاده از ضد تعریق ها می باشد. استفاده از ضد تعریق ها در زمستان نیز یکی از شناخته شده ترین راهکار ها برای جلوگیری از تعریق است. چرا که با استفاده از ضد تعریق ها، نه تعریق رخ می دهد و نه بوی بد بدن به وجود می آید.

پس میتوان گفت با استفاده از ضد تعریق ها میتوان جلوی تعریقی که به دلیل پوشیدن لباس های گرم رخ می دهد را گرفت و به علاوه آن می توان از ایجاد بوی شدید تعریق در زمستان نیز جلوگیری کرد.

درایسول - استفاده از ضد تعریق در زمستان

ضد تعریق

ضد تعریق ها محصولاتی متفاوت با مام ها و دئودورانت ها هستند. غرق ضد تعریق ها و دئودورانت ها این است که برخلاف دئودورانت ها، ضد تعریق ها بویی ندارند وبا استفاده از آن ها از فعالیت غدد عرق جلوگیری می شود.

انواع ضد تعریق ها

ضد تعریق ها انواع متفاوتی دارند که هر کدام از آنها برای ناحیه خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. ضد تعریق زیر بغل، ضد تعریق کف دست و پا و ضد تعریق صورت نمونه هایی از ضد تعریق ها هستند.

شما میتوانید با بررسی و مقایسه انواع مدل ها، برای خرید ضد تعریق مناسب خود اقدام کنید.

چمع بندی

استفاده از ضد تعریق ها در زمستان یکی از بهترین و موثر ترین روش ها برای جلوگیری از تعریق به شمار می آید. با این حال روش های دیگری نیز برای درمان تعریق بیش از حد وجود دارد که میتوان از آنها نیز در فصول سرد استفاده کرد.

با جلوگیری از تعریق و یا بوی بدن می توان اعتماد به نفس بالاتری داشت و میتوان به راحتی در میان جمع دوستان، بدونی نگرانی از لکه های عرق حاصر شد.

منبع : pacificdermatologyspecialists

فروشگاه درایسول

همین حالا سفارش دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.