تفاوت مدل های ضد تعریق درایسول (اکسترا، رگولار و مایلد)

ضد تعریق

آنچه خواهید خواند...

اگر مشکل تعریق بیش از حد دارید، حتما به فکر استفاده از ضد تعریق های متفاوت افتاده اید، در زمان تهیه ضد تعریق ممکن است با این سوال مواجه باشید که کدام ضد تعریق مناسب کدام ناحیه است و بهترین گزینه در میان ضد تعریق ها کدام است؟ ضد تعریق درایسول بر اساس قدرت اثرگذاری و ناحیه استفاده، دارای سه مدل اکسترا، رگولار و مایلد می باشد. در این مقاله تفاوت مدل های ضد تعریق  را شرح می دهیم.

ضد تعریق

ضد تعریق چیست؟

استفاده از ضد عرق ها از فعالیت غدد عرق جلوگیری می کند. به این معنا که در ناحیه مورد استفاده تعریق اتفاق نمی افتد و در نتیجه بوی بد بدن ایجاد نمی شود. ضد تعریق ها یکی از بهترین روش ها برای مقابله با تعریق بیش از حد یا هایپرهیدروز هستند. این محصولات با مام و اسپری بدن متفاوت هستند.

در مقاله هایپرهیدروز چیست؟ درباره تعریق بیش از حد و روش های مقابله با آن مطالعه کنید.

درایسول - تفاوت مدل های درایسول

ضد تعریق زیر بغل و کف دست و پا

ضد تعریق درایسول اکسترا، قوی ترین مدل از ضد عرق های درایسول است که برای استفاده در ناجیه زیر بغل، کف دست و پا مورد استفاده قرار می گیرد. با یک بار استغاده از این محصول تا 7 روز بدون تعریق و بوی بد بدن خواهید بود.

درایسول - تفاوت مدل های ضد تعریق درایسول

ضد تعریق زیر بغل

درایسول رگولار یک ضد تعریق مناسب برای زیر بغل های حساس و یا لیزر شده است. این محصول برای کنترل تعریق بیش از حد افرادی که لیزر مو های زائد کرده اند و افرادی که پوستی حساس دارند، افرادی که پوست خشک دارند و چین خوردگی های پوست استفاده می شود. با استفاده از رگولار تنها با 2 بار استفاده در هفته می توان از هایپرهیدروز زیر بغل جلوگیری کرد.

درایسول - تفاوت مدل های درایسول

ضد تعریق صورت و سر و گردن

درایسول مایلد ضد تعریق مناسب برای نواحی حساس است. این محصول برای جلوگیری از تعریق در نواحی صورت، سر، گردن، کشاله ران، زیر بغل فوق حساس و چین خوردگی های پوست (حساس) توصیه می شود. با استفاده از مایلد تنها با 2 بار استفاده در هفته می توان از هایپرهیدروز صورت، سر و گردن و نواحی حساس جلوگیری کرد.

فروشگاه درایسول

همین حالا سفارش دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.