ضد تعریق درایسول چیست؟

ضد تعریق درایسول

آنچه خواهید خواند...

درایسول یکی از موفق ترین و معتبر ترین برند ها در زمینه تولید ضد تعریق ها و مقابله با هایپرهیدروزیس به شمار میرود. این برند محصولات ضد تعریق خود را با بالا ترین کیفیت و کارایی ثابت شده، به بسیاری از کشور ها عرضه میکند. این برند در اکثر کشور های دنیا شناخته شده، و مورد تائید پزشکان و متخصصان میباشد.

ضد تعریق درایسول با فرمولاسیون خاص و منحصر به فرد خود، از تعریق و بوی بد آن جلوگیری میکند.

درایسول - ضد تعریق چیست؟

ضد تعریق چیست؟

ضد تعریق ها معمولا ترکیباتی از آلومینیوم کلراید هستند. استفاده از ضد تعریق ها باعث جلوگیری از تعریق (غیر فعال کردن غدد تعریق) میشود. به این معنا که در ناحیه مورد استفاده تعریق اتفاق نمی افتد و در نتیجه بوی بد تعریق به وجود نمی آید.یکی از بهترین روش ها برای مقابلۀ ازران و بی ضرر با تعریق بیش از حد یا هایپرهیدروزیس(هایپرهیدروسیس) ضد تعریق ها هستند.

درایسول - ضد تعریق چیست؟

تعریق بیش از حد یا هایپرهیدروز

تعریق یکی از فعالیت های طبیعی بدن در راستای حفظ سلامت بدن در مقابل گرما میباشد، این عمل توسط چهار میلیون غده عرق که سراسر پوست قرار دارند اتفاق می افتد. تعریق امری مفید برای بدن محسوب میشود.

زمانی که تعریق بدن بیش از میزان نرمال باشد، به آن تعریق بیش از حد یا به اصطلاح هایپرهیدروزیس گفته میشود. دلیل مشخصی برای هایپر هیدروزیس وجود ندارد، اما گفته میشود این امر به علت نقص غدد تعریق در دریافت سیگنال توقف تعریق رخ میدهد.

هایپرهیدروزیس ها افرادی هستند که در نواحی مختلف بدن تعریق بیش از حد دارند و به سبب همین اختلال، مشکلاتی مانند کاهش اعتماد به نفس در رویداد های اجتماعی و هنگام دست دادن دارند. بوی بد تعریق نیز از مشکلات قابل توجه هایپرهیدروزیس هاست.

برای درمان و یا مقابله با هایپر هیدروزیس روش های متفاوتی وجود دارد. یکی ازبهترین روش های جلوگیری از هایپرهیدروزیس و تعریق بیش از حد استفاده از ضد تعریق ها میباشد.

برای آشنایی با روش های مقابله با تعریق بیش از حد یا هایپرهیدروزیس به مقالۀ این مطلب در درایسول آکادمی سر بزنید.

درایسول - ضد تعریق چیست؟

ضد تعریق درایسول

ضد تعریق ها بسته به قدرت اثر گذاری برای هایپرهیدروزیس و ناحیه مورد استفاده انواع مختلفی دارد. ما در درایسول آکادمی انواع ضد عرق درایسول را شرح میدهیم.

درایسول اکسترا

درایسول اکسترا یا فوق قوی، بالاترین میزان قدر و اثر گذاری را در میان ضد تعریق ها دارا میباشد. ضد تعریق اکسترا، با فرمولاسیون ویژه خود، غدد تعریق را تا یک هفته غیر فعال میکند. به این صورت شما با یک بار استفاده از این مدل تا یک هفته از بوی بد تعریق و هایپر هیدروزیس رهایی می یابید.

این مدل از ضد تعریق های درایسول برای مقابله با هایپرهیدروزیس در نواحی کف دست و پا، زیر بغل و سینه مورد استفاده قرار میگیرد.

بررسی و خرید مدل اکسترا

درایسول رگولار

درایسول رگولار، مدل میانی درمیان ضد تعریق های درایسول با تاثیرگذای معمولی میباشد. این ضد تعریق به عنوان ضد عرق زیر بغل با پوست حساس مورد استفاده قرار میگیرد. با یک بار استفاده از مدل رگولار تا روز از هایپرهیدروزیس و تعریق و بوی زیر بغل رهایی پیدا میکنید.

بررسی و خرید مدل رگولار

درایسول مایلد (ملایم)

درایسول مایلد یا ملایم، ضعیف ترین مدل از ضد تعریق های درایسول میباشد. این محصول بهترین مدل برای هایپرهیدوزیس ها با پوست حساس و یا لیزر شده میباشد. از موارد استفاده درایسول مایلد میتوان به صورت، سر و گردن و ناحیه کشاله ران اشاره کرد. مدت ماندگاری این مدل نیز مانند مدل رگولار تا چهار روز میباشد.

بررسی و خرید مدل مایلد

درایسول - ضد تعریق چیست؟

عوارض جانبی ضد تعریق ها

به طور کلی استفاده از ضد تعریق ها عوارض جانبی به همراه ندارند. اما ممکن است برخی افراد به دلیل حساسیت پوست یا عدم سازگاری با ترکیبات ضد تعریق ها، دچار قرمز شدن پوست، خارش و سوزش در ناحیه استفاده شوند. با این حال در صورتی که با توجه به دستور عمل توصیه شده از ضد تعریق ها استفاده شود، ضرر و عوارضی حاصل نمیشود.

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر مقاله وبسایت getroman را مطالعه کنید.

جمع بندی

ضد تعریق ها یکی از ساده ترین و دردسترس ترین راهکار ها برای مقابله با تعریق بیش از حد یا هایپرهیدروزیس هستند. درصورت استفاده صحیح ضد عرق ها هیج آسیبی به پوست وارد نمیکنند.

برای بررسی بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، از طریق شبکه های اجتماعی و یا به شماره 09196002767  با متخصصان درایسول ارتباط برقرار کنید.

فروشگاه درایسول

همین حالا سفارش دهید

10 نظر در “ضد تعریق درایسول چیست؟

  1. بهرام گفت:

    واقعا عالی وبینظیره.
    من ۲ساله برای عرق سروصورت استفاده کردم وخیلی خیلی راضی هستم.
    ابتدای استفاده کمی سوزش وخارش داره ولی نیم ساعت بعد خوب میشه.
    البته اینم بگم من از مدل وارداتی خریده بودم.
    ازکیفیت مدل وطنی اطلاعی ندارم.

    1. نویسنده درایسول گفت:

      باعث افتخاره
      سوزش و خارش مربوط به ژوسته حساسه كه بايد از مدل رگولار استفاده كنيد و يا اينكهاحتمالا بعد از شيو و اصلاح استفاده كرديد.

      1. سید امین گفت:

        آقا من سفارش دادم ولی هنوز بدستم نرسیده

        1. پشتیبان درایسول گفت:

          با سلام
          آقای موسوی سفارش شما در تاریخ 11 آذر ماه تحویل پست شده

  2. نینا گفت:

    سلام، این محلول برای کف دست وتعریق بیش از حد اونم استفاده میشه و تاثییر داره ؟ ممنون میشم پاسخ بدین

    1. پشتیبان درایسول گفت:

      با سلام
      بله رنگ قرمز برا تعریق بیش از حد کف دست و پا استفاده می شه و در صورت استفاده درست طبق بروشور تاثیر بسزایی داره.

  3. فاطیما گفت:

    سلام برای عرق کردن پشت کمر هم مناسبه این ضد تعریق؟

    1. پشتیبان درایسول گفت:

      با سلام
      بله برای پشت کمر هم می‌تونید استفاده کنید ولی بسته به نوع پوستتون باید مدل درستی انتخاب کنید. اگر پوست معمولی دارید از رنگ قرمز استفاده کنید و اگر پوست حساس دارید از رنگ سبز و اگر پوست فوق حساس دارید از رنگ آبی استفاده کنید.

  4. مهدی گفت:

    در افغانستان میتوانید صادر نماییید

    1. drysol-tech گفت:

      سلام و وقت بخیر ضمن سپاس از حسن انتخاب شما ، پاسخ شما ایمیل گردید ، با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.