درمان قطعی عرق زیر بغل

ضد تعریق زیربغل

آنچه خواهید خواند...

تعریق زیر بغل و تولید بوی بد عرق، یکی از مشکلاتی هست که خیلی از افراد به ویژه هایپرهیدروزیس ها با آن سر و کار دارند. روش های متفاوتی برای مقابله با تعریق بیش از حد و بوی بد تعریق وجود دارد. یکی از ساده ترین و مطمئن ترین روش ها، استفاده از ضد تعریق زیر بغل هست.

ضد تعریق درایسول - درمان تعریق زیر بغل

تعریق بیش از حد زیر بغل

تعریق بیش از حد یا هاپیر هیدروزیس، اختلالی هست که در آن غدد تعریق بدون وجود عامل تحریک کننده شروع به فعالیت می کنند.

گفته می شود هاپیرهیدروزیس به علت نا توانی و نقص غدد تعریق، برای دریافت سیگنال توقف تعریق رخ می دهد. عواملی مانند فعالیت فیزیکی، گرما و استرس در تعریق بدن موثر هستند، اما در هاپیرهیدروزیس فرقی نمی کند در دمای معمول باشید یا فعالیت نکنید.

یکی از مشکلات هاپیرهیدروزیس یا عرق کر دن بیش از حد، مربوط به زیر بغل می باشد. این امر علاوه بر خیس کردن لباس و کاهش اعتماد به نفس، باعث تولید بوی بد بدن به علت وجود باکتری ها در زیر بغل می شود.
ضد تق درایسول - درمان تعریق زیر بغل

راه مقابله با عرق زیر بغل

راه های مقابله با تعریق زیر بغل متفاوت هستند. این روش ها را میتوان در دو دسته موقت و دائم دسته بندی کرد.

ضد تعریق زیر بغل

ضد تعریق ها یکی از بهترین و ساده ترین روش های موقت برای مقابله با تعریق زیر بغل هستند. نحوه کار ضد تعریق ها به صورت غیر فعال کردن غدد تعریق می باشد. ضد تعریق های متفاوتی در جهان، برای عرق کردن بیش از حد زیر بغل مورد استفاده قرار می گیرد. از نمونه های مشهور جهان میتوان سرتین درای و درایسول را نام برد.

درایسول زیر بغل

درایسول یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین برند ها در زمینه ضد تعریق هاست. این برند مورد تایید پزشکان و متخصصان هست و محصولات خود را به جهان عرضه می کند. موثر ترین مدل های درایسول زیر بغل، درایسول رگولار و اکسترا هستند.

بررسی، مشاوره رایگان و خرید درایسول زیر بغل. درایسول اکسترادرایسول رگولار

بوتاکس زیر بغل

یکی از روش های مقابله با تعریق زیر بغل و تعریق بیش از حد، تزریق بوتاکس هست. در این روش با تزریق بوتولونیوم غدد تعریق را برای مدت 5 الی 6 ماه غیر فعال می کنند.

مام و دئودورانت

یکی دیگر از روش های موقت مقابله با عرق کردن زیر بغل و بوی بد آن، استفاده از مام ها و دئودورانت هاست. در این روش مواد خوش بوی مام و دئودورانت ها با تعریق ترکیب شده و به این طریق از بوی بد تعریق جلوگیری می کند. در حقیقت مام ها عرق کردن و فعالیت غدد را متوقف نمی کنند.

جراحی سمپاتیک

سمپاتکتومی فقط در صورتی که تعریق شدید باشد مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش با جراحی و سوزاندن غدد تعریق، با تعریق بیش از حد یا هایپرهیدروزیس مقابله می کنند. در برخی موارد، سمپاتکتومی باعث افزایش فعالیت غدد تعریق در نواحی دیگر بدن می شود.

برای آشنایی بیشتر با عرق کردن و روش های مقابله با آن به درایسول آکادمی سر بزنید.

آشنایی بیشتر با تعریق کف دست

مقاله تعریق بیش از حد و روش های مقابله

ضد تعریق درایسول - درمان تعریق زیر بغل

جمع بندی

روش های متفاوتی برای مقابله با تعریق و بوی بد آن وجود دارد. ضد تعریق زیر بغل، از شناخته شده ترین و ساده ترین روش هاست. استفاده از مام ها، دئودورانت ها،اسپری های ضد عرق و ضد عرق زیر بغل به علت در دسترس بودن و بی خطر بودن این روش ها توصیه می شود.

همچنین شما میتوانید با متخصصان درایسول از طریق شبکه های اجتماعی و شماره 09196002767 مشاوره رایگان دریافت کنید.

فروشگاه درایسول

همین حالا سفارش دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.