ضد تعریق درایسول

ضد تعریق درایسول

آنچه خواهید خواند...

دمای بدن ما در طول شبانه روز، به دلایل مختلفی مانند دمای محیط، استرس و یا فعالیت بدنی و … بالا می رود. در این شرایط، بدن طی فرایند طبیعی به نام تعریق یا عرق کردن، دمای بدن را کاهش می دهد . متعادل نگه می دارد.

تعریق بدن امری مفید برای تنظیم دمای بدن محسوب می شود. اما زمانی که تعریق بیش از حد معمول رخ دهد می تواند به امری آزار دهنده و مزاحم تبدیل شود

درایسول - ضد تعریق درایسول

هایپرهیدروز یا تعریق بیش از حد چیست؟

تعریق فعالیت طبیعی بدن به شمار می رود. اما زمانی که این امر بیش از حد مورد نیاز بدن و بدون ارتباط با دمای بدن رخ دهد به آن هایپرهیدروز یا تعریق بیش از حد گفته می شود. البته تعریق بیش از حد همیشه به معنای وجود اختلال هایپرهیدروزیس نمی باشد و ممکن است به دلایل مختلفی مانند بیماری ها رخ دهد.

اختلال هایپرهیدروز دلیل مشخصی ندارد و در مورد چرایی آن نظریه هایی موجود است. یکی از این نظریه ها وجود اختلالی در غدد تعریق می باشد. به این معنا که غدد عرق، زمان دریافت پیام توقف تعریق دچار نقصی هستند. در نتیجه غدد عرق سیگنال توقف عرق را دریافت نمی کنند و به سبب آن تعریق بیش از حد رخ می دهد.
درایسول - ضد تعریق درایسول

ضد عرق درایسول

درایسول برندی آمریکایی است که بیش از 60 سال در زمینه درمان و جلوگیری از هایپرهیدروز نواحی مختلف و تعریق بیش از حد فعالیت دارد. درایسول در اکثر نقاط جهان روشی شناخته شده و معتبر برای مقابله با هایپرهیدروزیس به شمار می رود.

درایسول سه مدل از ضد تعریق ها را بر اساس قدرت اثرگذاری و ناحیه مورد استفاده به بازار های جهانی عرضه می کند.

درایسول اکسترا

قوی ترین مدل در میان ضد عرق های درایسول، مدل اکسترا می باشد. ضد تعریق درایسول اکسترا برای مقابله با هایپرهیدروز در نواحی زیر بغل، کف دست و پا ها و سینه مورد استفاده قرار می گیرد.

درایسول رگولار

درایسول رگولار، ضد تعریق درایسول برای زیر بغل های حساس، پوست حساس و لیزر شده می باشد.

درایسول مایلد

ضد تعریق مایلد، مدلی از ضد تعریق های درایسول است که برای جلوگیری از تعریق در نواحی حساس مانند کشاله ران، صورت و سر و گردن استفاده می شود.
درایسول - ضد تعریق درایسول

استفاده از درایسول

استفاده صحیح از درایسول نقش بسیار مهمی در اثر بخشی این ضد عرق دارد. استفاده از درایسول بسیار آسان است.

قبل از استفاده از درایسول، حتما دفترچه راهنمای محصول را مطالعه کنید تا به آسانی و بدون هیچ مشکلی از تعریق بیش از حد و هایپرهیدروز و بوی بود آسوده باشید.

نحوه استفاده از ضد عرق درایسول

توجه : از درایسول در ناحیه زخم و یا نواحی که به تازگی اصلاح یا شیو شده اند، استفاده نکنید.

بهترین زمان استفاده از درایسول، شب قبل از خواب می باشد. زمان لازم برای جذب درایسول 4 الی 6 ساعت می باشد و در هنگام خواب تعریق کمتر بوده و در نتیجه جذب درایسول بیشتر می باشد.

قبل از استفاده از درایسول، پوست را با شوینده های بدون گلیسیرین یا چربی شست و شو دهید تا از باز بودن منافذ پوست اطمینان حاصل کنید. توصیه می شود از شامپو بچه برای شست و شوی ناحیه مورد نظر استفاده کنید.

پوست را به خوبی و به طور کامل خشک کنید. به این منظور میتوانید از سشوار با درجه خنک استفاده کنید.

از درایسول در ناحیه مورد نظر استفاده کنید و صبح روز بعد با آب شست و شو دهید.

به وبسایت درایسول کانادا سر بزنید

فروشگاه درایسول

همین حالا سفارش دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.