چرا پوستم هنگام استفاده از ضد تعریق دچار خارش میشه؟

خارش پوست

آنچه خواهید خواند...

استفاده از ضد تعریق ها روش مناسبی برای مقابله با هایپرهیدروز یا تعریق بیش از حد به شمار می رود. اما نکته مهم در زمان استفاده از ضد تعریق ها، نحوه صحیح استفاده از این محصولات می باشد.

ضد تعریق درایسول

ضد تعریق چیست؟

ضد تعریق ها محصولاتی هستند که با ترکیبات ویژه خود، غدد تعریق را غیر فعال می کنند. نحوه کار ضد عرق ها، کاملا با دئودورانت ها و اسپری ها متفاوت است. دئودورانت ها به عنوان خوش بو کننده مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع مختلف دئودورانت ها و اسپری های بدن، با ترکیب شدن با عرق بدن، از تولید بوی بد عرق جلوگیری می کنند. اما ضد عرق ها حاوی آلومینیوم کلراید هستند و از عمل تعریق و فعالیت غدد عرق در سطح پوست در ناحیه مورد استفاده جلوگیری می کنند.

خارش هنگام استفاده از ضد تعریق

برخی از افراد هنگام استفاده از ضد عرق ها دچار خارش یا سوزش در سطح پوست می شوند. اگر شما نیز در هنگام استفاده از ضد عرق ها دچار این مشکل شده اید، با درایسول آکادمی همراه باشید.

ضد تعریق ها از بی ضرر ترین و موثر ترین روش های مقابله با تعریق بیش از حد و هایپرهیدروز هستند. اما نکته قابل توجه برای بهترین اثر گیری از این محصولات، استفاده صحیح از ضد عرق هاست.

دلیل خارش یا سوزش موقع استفاده از ضد تعریق درایسول

اگر پوست شما هنگام استفاده از درایسول دچار خارش یا سوزش می شود میتواند به دلایلی مانند حساس بودن پوست یا خشک نبودن پوست و … باشد. موارد زیر، دلایل اصلی ایجاد خارش و سوزش در زمان استفاده از درایسول هستند.

خارش هنگام استفاده از درایسول

شما پوست حساسی دارید. یکی از دلایل مهم ایجاد کننده خارش یا سوزش در ناحیه مورد استفاده از درایسول، پوست حساس یا لیزر شده می باشد.

اگر پوست حساسی دارید و یا لیزر پوست انجام داده اید، نباید از درایسول اکسترا استفاده کنید. این مدل قوی ترین نوع از ضد تعریق های درایسول هست و نباید برای پوست حساس و لیزر شده مورد استفاده قرار گیرد. برای مقابله با تعریق بیش از حد و هایپرهیدروز پوست حساس و لیزر شده، از درایسول رگولار استفاده می شود.

خارش و سوزش ضد تعریق درایسول

یکی دیگر از دلایل ایجاد سوزش و خارش در زمان استفاده از درایسول، اصلاح و شِیو کردن موهای بدن هست. به هیچ عنوان پس از اصلاح از درایسول استفاده نکنید.

ضد تعریق درایسول

خشک بودن کامل پوست قبل از استفاده از درایسول امر مهمی به شمار می رود. در صورت ایجاد خارش و سوزش موقع استفاده از ضد تعریق درایسول از خشک بودن کامل پوست اطمینان حاصل کنید. میتوانید برای خشک کردن پوست، از سشوار (با درجه خنک) استفاده کنید.

در drugs.com نکات مهم قبل از استفاده از درایسول ذکر شده است.

جلوگیری از خارش و سوزش ضد تعریق

برای اثر گیری بهتر و جلوگیری از خارش و سوزش در هنگام استفاده از درایسول حتما دفترچه راهنما و مقاله نحوه استفاده صحیح از درایسول را مطالعه کنید.

همچنین این مقاله را برای اثر گذاری بهتر مطالعه کنید.

فروشگاه درایسول

همین حالا سفارش دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.