کدوم نوع ضد تعریق برای من مناسبه؟ + راهنمای خرید ضد تعریق

نوع ضد تعریق

آنچه خواهید خواند...

حتما تا به حال در زمان خرید ضد تعریق با این سوال مواجه شده اید که “کدام یک از مدل های ضد تعریق درایسول برای شما مناسب است؟” در این مقاله قصد داریم به آشنایی بیشتر با مدل های ضد تعریق های درایسول و راهنمایی شما در زمان تهیه ضد تعریق بپردازیم و نکات مهمی که باید قبل از تهیه ضد تعریق بررسی کنید را معرفی کنیم. در ادامه با درایسول همراه باشید…

عملکرد ضد تعریق ها، مام، دئودورانت و اسپری بدن را بررسی کنید

پیش از هر چیز باید توجه داشته باشید که بسیاری از محصولات نظیر مام، دئودورانت ها و اسپری های بدن، با ضد تعریق ها متفاوت هستند.

بر خلاف مام، دئودورانت و اسپری های بدن که پس از عرق کردن با تعریق ترکیب می شوند و از ایجاد بوی بد جلوگیری می کنند، ضد تعریق ها با ترکیبات ویژه خود از فعالیت غدد عرق جلوگیری می کنند و به واسطه همین عمل، نه تعریق رخ می دهد و نه بوی بد بدن به وجود می آید.

توجه داشته باشید که ضد تعریق ها از خود بو و رنگی ندارند.

آشنایی بیشتر با تفاوت ضد تعریق ها و مام، دئودورانت و اسپری ها

راهنمای خرید ضد تعریق - درایسول

نوع پوست خود را در نظر بگیرید

اگر پوست حساس یا خشک دارید و یا لیزر موهای زائد انجام داده اید، و یا پوست فوق العاده حساسی دارید باید در زمان تهیه ضد عرق حتما این موضوع را در نظر داشته باشید.

در کدام ناحیه عرق می کنید؟

قبل از خرید ضد عرق ناحیه ای که در آن بیش از حد عرق می کنید را در نظر داشته باشید. توجه داشته باشید که برخی از مدل های ضد تعریق درایسول در برخی نواحی قابل استفاده نیستند.

به عنوان مثال : اکثر افراد در ناحیه کشاله ران پوست حساسی دارند، به دلیل همین حساسیت نباید از مدل های قوی درایسول در نواحی حساس استفاده شود.

راهنمای خرید ضد تعریق - درایسول

شدت تعریق را در نظر داشته باشید

ممکن است به دلایل مختلف مانند هایپرهیدروز، بیماری ها، استرس و … زیاد عرق کنید، در این زمان با بررسی شدت تعریق و عوامل تاثیر گذار بر عرق، می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

تفاوت مدل های ضد تعریق درایسول

ضد تعریق های درایسول بر اساس قدرت اثرگذاری، ناحیه استفاده و نوع پوست، دارای 3 مدل متفاوت است. قبل از خرید ضد تعریق حتما تفاوت مدل های ضد تعریق درایسول را به دقت بررسی کنید و مدل متناسب با تعریق و نوع پوست خود را تهیه کنید.

ضد تعریق درایسول اکسترا

ضد تعریق درایسول اکسترا قوی ترین مدل درایسول است که برای نواحی زیر بغل، کف دست و پا مورد استفاده قرار می گیرد. البته باید توجه داشته باشید که این ضد تعریق برای پوست حساس، پوست خشک و یا لیزر شده مناسب نیست.

ضد تعریق درایسول رگولار

اگر پوست خشک، حساس و یا لیزر شده دارید، مدل رگولار مناسب شماست. ضد تعریق درایسول مدل رگولار برای زیر بغل با پوست حساس، زیر بغل با پوست خشک و یا لیزر شده، چین خوردگی های پوست و … مورد استفاده است.

ضد تعریق درایسول مایلد

ضد تعریق مایلد یک ضد تعریق برای پوست فوق حساس و نواحی حساس است. با استفاده از این ضد تعریق میتوان از تعریق در نواحی صورت، سر و گردن، کشاله ران، نواحی حساس، زیر بغل فوق حساس، چین خوردگی های فوق حساس و … جلوگیری کرد.

راهنمای خرید ضد تعریق - درایسول

با تیم پشتیبانی درایسول در ارتباط باشید.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر میتوانید با متخصصین مجرب درایسول از طریق شماره تماس 09196002767 و یا پشتیبان آنلاین وبسایت درایسول در ارتباط باشید.

فروشگاه درایسول

همین حالا سفارش دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.