چرا باید از ضد تعریق بیکینی استفاده کرد؟

ضد تعریق بیکینی

آنچه خواهید خواند...

ضد تعریق بیکینی

چرا باید از ضد تعریق بیکینی استفاده کرد؟

خوشبختانه امروزه به لطف پیشرفت دانش و فناوری، افراد به فرمولی دست یافتند که بتوانند تعریق را به صورت اختصاصی در نواحی مختلف، کنترل کنند. یکی از محصولاتی که در بین خانم‌ها محبوبیت زیادی نیز پیدا کرده، ضد تعریق بیکینی است. به‌طورکلی عرق کردن بدن یک فرایند طبیعی است که به‌منظور کاهش دمای مناسب بدن و اندام الزامی است و تأثیرات بسیاری بر روی بهداشت و سلامت پوست دارد.

درواقع با افزایش دمای بدن در شرایط مختلف، غدد عرق فعال می‌شوند. سپس با تولید و ترشح مایع عرق در سطح پوست، دمای قسمت‌های مختلف بدن را کاهش می‌دهند. در نتیجه دمای بدن به حالت طبیعی و متعادل تغییر می‌کند. بدیهی است که اگر شما از دلایل عرق کردن و نحوه صحیح کنترل آن اطلاعاتی داشته باشید، بهتر می‌توانید با آن برخورد کنید.

درست است که این امر، طبیعی است و باعث کنترل دمای بدن می‌شود ولیکن در مواردی، با توجه به عواملی مانند اضافه‌وزن، میزان عرق کردن افزایش یافته و باعث ایجاد حس ناخوشایند در افراد می‌شود. به‌طورکلی باید به این نکته توجه داشت که تعریق بیش از اندازه در برخی قسمت‌های بدن باعث به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل کاهش اعتمادبه‌نفس، کاهش سطح بهداشت فردی و اختلال در برخی کارهای روزمره می‌شود.

علت بوی بد عرق در نواحی مختلف

معمولاً یکی از مشکلات بسیار مهم که پس از تعریق با آن روبرو می‌شوید، ایجاد بوی بد عرق در نواحی مختلف بدن است. بهتر است بدانید که بوی بد عرق زمانی اتفاق میافتد که پس از عرق کردن و بالا رفتن رطوبت در نواحی مختلف پوست، باکتری‌های موجود در سطح پوست با مایع تعریق واکنش می‌دهند و درنهایت باعث ایجاد بوی بد در آن قسمت می‌شود.

از این‌رو استفاده از ضد تعریق‌ها، روش مناسبی برای کاهش و جلوگیری تعریق در قسمت‌های مختلف بدن هستند. یکی از اندام‌هایی که دچار تعریق می‌شود و برای خانم‌ها معضلاتی را به وجود می‌آورد، بیکینی است. از این‌رو انواع ضد تعریق بیکینی برای کاهش تعریق و جلوگیری از بوی بد آن در بازار عرضه شده است. در صورتی که شما از ضد تعریق مناسب هر قسمت بدن استفاده کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

چرا که هر محلول با توجه به ویژگی‌ها و میزان غدد موجود در آن ناحیه و همچنین عوامل تأثیرگذار بر افزایش تعریق هر قسمت، تولید می‌شود و از این‌رو تأثیر بهتری می‌توانند بر ناحیه گفته شده بگذارند. به همین دلیل است که عموماً توصیه می‌شود با کمک ضد تعریق بیکینی و انواع مختلف آن، از ایجاد بوی بد بدن و مشکلات پیرامون آن جلوگیری کنید.

ویژگی های ضد تعریق مخصوص بیکینی

خانم‌ها همیشه اهمیت ویژه‌ای به سلامت، زیبایی و رعایت بهداشت دارند و از طرفی، پوستشان از حساسیت بالاتری برخوردار است. از این‌رو باید به سراغ خرید بهترین ضد تعریق بیکینی بروند تا بتوانند به صورت مطمئن از آن استفاده کنند. امروزه محصولات بسیاری در بازار موجود هستند که با هدف کاهش حجم تولیدی و از بین بردن بوی بد عرق تولید شده‌اند.

ضد تعریق بیکینی

از این‌رو ضد تعریق بیکینی در انواع مختلف اسپری، تئودورانت، مام رول یا استیک، ژل و کرم موجود است. هرکدام از این محصولات نیز می‌توانند با روش متفاوتی در کنترل میزان تعریق نقش داشته باشند و باعث کاهش علائم ناخوشایند آن شوند. وجود باکتری‌ها در ناحیه تناسلی بانوان و اطراف آن با افزایش تعریق و بیشتر شدن PH، بوی نامطبوعی را به همراه خواهد داشت.

بنابراین با استفاده از ضد تعریق مخصوص بیکینی، می‌توانید حس بهتری را تجربه کنید و دیگر نگرانی بابت خیس شدن لباس‌زیرتان و یا بوی بد ناشی از تعریق، نداشته باشید. به‌طورکلی به دلیل فرمولاسیونی که در ضد تعریق‌ها به‌کاررفته، PH ناحیه موردنظر را کاهش داده و با از بروز عرق و ایجاد خیسی و رشد باکتری‌ها جلوگیری می‌کنند.

از این‌رو دیگر بوی بد عرق در مواقع تعریق حس نمی‌شود و میزان آن نیز تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. از طرفی برخی از دئودورانت‌ها دارای عناصر فعالی هستند که تنها بوی بد باکتری‌ها را از بین می‌برند ولیکن بر روی عدد عرق تأثیری نداشته و میزان آنها را کاهش نمی‌دهند.

دلایل عرق کردن بیکینی

همان‌طور که میدانید بعضی از قسمت‌های بدن به دلیل وجود غدد با تعداد بالاتر و فولیکول‌های مو، بیشتر مستعد عرق کردن هستند. یکی از این قسمت‌ها کشاله ران‌ها و بیکینی بوده که به دلیل داشتن مو، گرما، غدد و باکتری‌ها، بیشتر دچار تعریق می‌شوند. باید بدانید که تحرک تنها عامل عرق کردن این ناحیه نبوده و عوامل زیادی هستند که باعث به وجود آمدن آن می‌شوند.

به‌طورکلی درست است که با استفاده از ضد تعریق بیکینی می‌توانید میزان عرق کردن را کاهش دهید، ولیکن اگر بدانید که چه عواملی باعث این فرایند می‌شود، قطعاً نتیجه بهتری خواهید گرفت. برخی از این موارد عبارت‌اند از:

استفاده از شلوار از جنس سفت و سخت

باید بدانید که هر چه لباسی که می‌پوشید، سفت، سخت و چسبان‌تر باشد، در نواحی خاص باعث بالاتر بردن میزان دمای آن قسمت می‌شود؛ زیرا هنگامی که پارچه با پوست شما برخورد می‌کند باعث ایجاد سایش و اصطکاک شده و از طرفی گرما و حرارت بیشتری را به همراه خواهد داشت؛ بنابراین هرچه لباس مورداستفاده شما تنگ، چسب باشد و از جنس سخت‌تری برخوردار باشد، تعریق نیز بیشتر اتفاق می‌افتد.

ضد تعریق بیکینی

پوشیدن لباس هایی با جذب کم

موادی مانند پلی‌استر که در پارچه برخی از لباس‌زیر شما وجود دارد، باعث خفگی پوست و عدم تنفس راحت آن می‌شوند. از این‌رو عرق تبخیر نمی‌شود و با حبس شدن در پوست و با ماندگاری روی آن مشکلات زیادی را به وجود می‌آورند. از طرفی نیز درست است که پوشیدن لباس‌های نخی می‌تواند در تبخیر عرق و جذب آن مؤثر باشند ولیکن خود آنها نیز خیس می‌شوند و تا مدتی باید با این حالت کنار بیایید.

بنابراین تنها با خرید یک ضد تعریق مخصوص بیکینی می‌توانید تا حد زیادی این مورد را کنترل کنید و خودتان را از خیس شدن لباس‌زیر رها کنید.

عدم موزدایی به روش صحیح

درست است که وجود مو در ناحیه بیکینی باعث کاهش سایش لباس با پوست و کم شدن تعریق می‌شود ولیکن با به دام انداختن باکتری‌های خوب، در رشد بیشتر مخمر و قارچ‌های موجود نیز تأثیر دارند. از این‌رو در هنگام تعریق، عرق شما با باکتری و روغنی که در موهای آن ناحیه وجود دارد، مخلوط شده و بوی نامطبوعی را تولید می‌کند.

بنابراین بهتر است قبل از استفاده از ضد تعریق بیکینی و برای مشاهده تأثیرات بیشتر آن، ناحیه موردنظر را با روشی مناسب شیو کنید. پاک‌تراش‌ها از جمله ابزارهایی هستند که اغلب متخصصان توصیه می‌کنند.

خرید ضد تعریق بیکینی

توجه به مواردی که گفته شد خرید ضد تعریق بیکینی می‌تواند فواید زیادی داشته باشد و حس بهتری را در طول روز و در حین انجام فعالیت برای خانم‌ها به ارمغان بیاورد. توجه داشته باشید که در هنگام تهیه این محصولات به مواد به‌کاررفته و موجود توجه داشته باشید تا باعث ایجاد حساسیت بر روی پوست شما نشوند.

به‌عنوان مثال پوست در ناحیه بیکینی حساس بوده، از این‌رو باید از محصولاتی استفاده کنید که فاقد الکل هستند. از طرفی افرادی که دارای پوست چرب هستند نیز می‌توانند از انواع ضد تعریق بیکینی که خاصیت کنترل چربی نیز دارند، بهره‌مند شوند. قیمت ضد تعریق بیکینی نیز با توجه به حجم، برند تولیدی، ترکیبات موجود و عملکرد آن متفاوت است.

ضد تعریق بیکینی

به‌عنوان مثال ضد تعریق‌های اسپری‌ای نسبت به کرمی آن قیمتی متفاوتی دارند. یکی از بهترین ضد تعریق بیکینی موجود در بازار، محصولات درایسول است. ضد تعریق درایسول با به همراه داشتن ترکیبات گیاهی و طبیعی در انواع متفاوتی تولید می‌شوند که شما می‌توانید به راحتی آنها را خریداری و مورد استفاده قرار دهید.

فروشگاه درایسول

همین حالا سفارش دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.