قبل از خرید ضد تعریق به این 4 نکته توجه کنید!

ضد تعریق قوی درایسول

آنچه خواهید خواند...

اگر شما هم از افرادی هستید که به دلیل تعریق بیش از حد و یا برای جلوگیری از بوی بد عرق، از محصولاتی مانند ضد عرق، مام، اسپری، دئودورانت و … استفاده می کنید، حتما تا به حال با سوالاتی مانند : “کدام ضد تعریق برای من مناسب تر است؟”، “فرق ضد عرق با دئودورانت چیست؟” روبرو بوده اید!

در این مطلب از درایسول قصد داریم به 4 نکته مهم که باید قبل از خرید ضد تعریق به آنها توجه داشت بپردازیم، با درایسول همراه باشید…

1 ضد تعریق یا دئودورانت؟

قبل از هر چیز، بهتر است نوع محصول مورد نظر را انتخاب کنید! توجه داشته باشید که ضد عرق، با اسپری، مام و دئودورانت های رایج بازار متفاوت است.

همانطور که از نام این محصولات پیداست، ضد تعریق ها دارای خاصیت “جلوگیری و کنترل تعریق” هستند. به این ترتیب با با خرید ضد تعریق مناسب، میتوانید تعریق در نواحی مختلف بدن شامل زیر بغل، کف دست و پا، صورت، سر و گردن و … را متوقف کنید و به واسطه همین امر، از ایجاد بوی بد بدن در نواحی مختلف نیز جلوگیری کنید.

فرق ضد تعریق و دئودورانت چیست؟

قبل از خرید ضد تعریق

2 نوع پوست اهمیت دارد!

در زمان تهیه محصولات بهداشتی، حتما باید نوع پوست و ناحیه استفاده از آن را مورد بررسی قرار داد. قبل از خرید ضد تعریق نیز باید به این مسئله توجه ویژه داشت.

به عنوان مثال، اگر شما در نواحی مورد نظر پوست خشک یا حساس دارید، باید به دنبال ضد تعریق مناسب پوست حساس و خشک باشید.

همچنین اگر لیزر مو های زائد انجام داده باشید، باید ضد عرقی تهیه کنید که برای این منظور تولید شده است.

نکات مهم قبل از خرید ضد تعریق

3 هر ناحیه ضد تعریق مناسب خود را دارد!

قبل از خرید ضد عرق، ناحیه مورد استفاده هر ضد عرق را بررسی کنید. به عنوان مثال اگر در ناحیه کف دست و پا عرق می کنید، باید ضد تعریق متناسب با این نواحی تهیه کنید و اگر در نواحی حساس مانند کشاله ران و … عرق می کنید، باید ضد تعریق مناسب نواحی حساس تهیه کنید.

داروخانه های درایسول

راهنمای کامل خرید ضد تعریق درایسول

4 داروخانه ها و روش های خرید ضد تعریق

در نظر داشته باشید که میتوانید ضد عرق مورد نظر خود را به روش های مختلف تهیه کنید. داروخانه ها، فروشگاه های اینترنتی، وبسایت رسمی و … برخی از روش های ساده و رایج تهیه ضد عرق هستند.

همچنین اگر قصد تهیه ضد تعریق درایسول را داشتید، میتوانید با مراجعه به بخش داروخانه های درایسول، با وارد کردن شهر و منطقه مورد نظر، نزدیک ترین داروخانه هایی که درایسول دارند را پیدا کنید.

به علاوه این میتوانید از طریق وبسایت رسمی درایسول به آدرس Drysol.ir به بررسی، مقایسه و خرید ضد تعریق های درایسول بپردازید.

فروشگاه درایسول

همین حالا سفارش دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.