با این 5 نکته مهم، برای شروع تابستان آماده شو!

بهداشت در تابستان

آنچه خواهید خواند...

شروع تابستان و فرا رسیدن فصل تعطیلات، بهترین زمان برای تفریحات و فعالیت های فضای باز و سفر های ساحلی به شمار می آید. از این رو آشنایی با نکات بهداشتی و توصیه های مفید در این زمینه می تواند نقش مهمی در حفظ سلامت و مشکلات احتمالی ناشی از گرما باشد.

در ادامه با برخی از روش ها و نکاتی که میتوانند به داشتن تجربه ای سالم و لذت بخش از فعالیت های تابستانی، کمک کنند آشنا می شویم…

1. پوشش مناسب با الیاف طبیعی و قابل تنفس

یکی از مهم ترین نکات برای حفظ بهداشت و سلامت پوست در گرمای تابستان، پوشیدن لباس های سبک و مناسب است. چرا که در این زمان، پوشیدن لباس ها با الیاف و بافت نامناسب دمای باعث افزایش دما و گرم شدن بیش از حد اندام می شود که نتیجه آن تعریق بیش از حد و مشکلات بهداشتی دیگر است!

درایسول - نکات بهداشتی تابستان

2. به طور منظم استحمام کنید

استحمام منظم در فصل تابستان علاوه بر حفظ پاکیزگی، بهداشت پوست و جلوگیری از بیماری های پوستی به خنک شدن اندام ها نیز کمک میکند. به این ترتیب میتوانید با استحمام منظم در این زمان، به بهبود بهداشت پوست و متعادل سازی دمای اندام ها کمک کنید!

درایسول - نکات بهداشتی تابستان

3. لباس های تمیز بپوشید!

تعریق در فصول گرم سال، امری کاملا طبیعی و رایج است. اما باید در نظر داشته باشید که با تعریق و افزایش رطوبت سطح پوست فضای مناسبی برای رشد، تکثیر و انفعالات شیمیایی باکتری ها ایجاد می شود.

از این رو با شست و شوی منظم لباس ها و پوشیدن لباس های تمیز می توانید علاوه بر تکمیل بهداشت فردی، از ایجاد بوی بد عرق در این زمان نیز جلوگیری کنید!

4. از یک ضد تعریق مناسب استفاده کنید

اگر زیاد عرق می کنید، ممکن است به فکر استفاده از دئودورانت ها، اسپری ها و یا ضد تعریق ها باشید.

در این زمان باید در نظر داشته باشید که هر یک از این محصولات ویژگی ها و کاربرد های ویژه خود را دارد.

توصیه می شود در این زمان برای جلوگیری از تعریق بیش از حد در نواحی مختلف از یک ضد تعریق زیر بغل، ضد تعریق کف دست و یا ضد تعریق صورت استفاده کنید.

درایسول - رعایت نکات بهداشتی در فصل گرما

5. رژیم غذایی مناسب انتخاب کنید

رعایت رژیم غذایی مناسب و استفاده از محصولات غذایی سالم و طبیعی یکی از موارد مهم برای افزایش قدرت بندی و حفظ سلامت سیستم گوارشی است.

به علاوه آن رژیم غذایی می تواند نقش مهمی بر میزان و شدت تعریق و فعالیت غدد عرق داشته باشد.

در این زمان توصیه می شود یک برنامه غذایی غنی و سالم انتخاب کنید و تا حد امکان از مصرف غذا های چرب، غذا های شور یا پر ادویه و … خود داری کنید.

درایسول - استفاده از ضد تعریق در فصل تابستان

جمع بندی

مواردی که ذکر کردیم برخی از نکات مفید و مهم برای بهبود بهداشت و عملکرد کلی بدن در فصل گرم تابستان است. به علاوه این ها شما میتوانید با رعایت برخی موارد دیگر نیز، بهداشت فردی در فصل تابستان را به بالاترین حد خود برسانید.

به عنوان مثال نوشیدن آب کافی، محافظت از پوست و چشم ها و استفاده از سیستم سرمایشی مناسب نمونه های دیگری از این نکات هستند.

منبع : Dinu , ضد تعریق درایسول

فروشگاه درایسول

همین حالا سفارش دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.