ویژه نوروز 1402 : درمان فوری تعریق بیش از حد کف دست و زیر بغل و … برای دید و بازدید های عید!

ضد تعریق قوی درایسول

آنچه خواهید خواند...

بهار در راه است، لبریز از عطر بهار نارنج، سرشار از شکوه علفزار با کوله باری از شکوفه های عشق، سبزه های امید و ابرهایی که آبستن باران اند.

در این مطلب از درایسول قصد داریم تا شما را با سریع ترین روش ها و راهکار های جلوگیری از تعریق نواحی مختلف مانند کف دست، زیر بغل، صورت و … آشنا کنیم تا در دوران تعطیلات نوروز 1402، با اعتماد به نفس و بدون هیچ مشکلی در دید و بازدید ها و مراسم های نوروزی حاضر و خرسند باشید.

با درایسول همراه باشید…

درمان فوری تعریق در نوروز - درایسول

علل تعریق بیش از حد در دوران نوروز

قبل از هر چیز بهتر است دلایلی که میتواند تعریق در دوران نوروز و دید و بازدید های عید را افزایش دهد را بررسی کنیم. در نظر داشته باشید که تغییر روتین و کار های روزمره و سبک زندگی ما در ایام نوروز می تواند سبب افزایش تعریق در نواحی مختلف باشد.

هایپرهیدروز

اگر به طور کلی در نواحی مختلف مانند زیر بغل، کف دست و پا، صورت، سر و گردن و … بیش از حد و بدون دلیل عرق می کنید، باید در نظر داشته باشید که ممکن است شما اختلال هایپرهیدروز داشته باشید.

آشنایی بیشتر با تعریق بیش از حد و هایپرهیدروز

درمان فوری تعریق در نوروز - درایسول

تعریق احساسی

تعریق احساسی یا عاطفی، یکی از انواع تعریق است که در شرایط مختلف و به دلایل مختلف رخ می دهد.

زمانی که بدن در شرایطی مانند غمگینی، شادی، استرس، اضطراب، هیجان و … قرار می گیرد، غدد عرق به واسطه این احساسات و تغییرات اعصاب تحریک می شوند و ممکن است در این شرایط تعریق بیش از حد را تجربه کنیم!

به این ترتیب تعریق در ایام نوروز امری طبیعی و رایج است.

خوراکی ها و تغییرات رژیم غذایی

یکی از علل مهم عرق کردن زیاد در دوران نوروز، تغییرات برنامه غدایی است. جالب است بدانید مصرف برخی غذا ها و رژیم غذایی افراد، میتواند تا حد زیادی بر نوع، شدت و حتی بوی تعریق نیز اثر گذار باشد.

دلیل های دیگر

فعالیت ها، تحرک، آب و هوا، پوشش و جنس لباس ها نیز برخی از علت های دیگر تحریک کننده غدد عرق در دوران نوروز هستند.

اگر زیاد عرق می کنید، بهتر است در ایام نوروز تغییرات آب و هوایی منطقه زندگی یا سفر خود را بررسی کنید و با استفاده از لباس های قابل تنفس با الیاف طبیعی، تعریق در نوروز را به حداقل برسانید!

درمان تعریق در ایام نوروز - درایسول

درمان فوری تعریق زیاد در نوروز

در میان روش های درمان عرق بیش از حد، راهکارهایی وجود دارند که میتوانند برای درمان فوری تعریق در نوروز مفید باشند. در ادامه با چند راهکار موثر آشنا می شویم…

کاهش فوری تعریق در خانه!

با استفاده از برخی مواد و خوراکی ها مانند نشاسته ذرت، لیمو ترش، گوجه فرنگی و … که در اکثر خانه ها به سادگی پیدا می شوند، می توان عرق نواحی مختلف را تا حدی کاهش داد و کنترل کرد!

درمان تعریق در خانه با استفاده از مواد ساده و در دسترس

یونتوفورزیس

هر چند یونتوفورزیس یکی از روش های موثر و زمان بر برای درمان تعریق در نواحی کف دست و پا محسوب می شود، با این حال باید اشاره کرد که در روز های اول استفاده از یونتوفورزیس نیز تعریق در این نواحی تا حدی کاهش پیدا میکند. به همین دلیل می توانید با بررسی بیشتر مشورت با پزشک متخصص از این روش استفاده کنید.

ضد تعریق

یکی از ساده ترین و موثر ترین روش ها برای جلوگیری از تعریق بیش از حد در نواحی زیر بغل، کف دست، کف پا، صورت، سر، گردن، کشاله ران و … استفاده از ضد تعریق مناسب برای هر ناحیه است.

ضد عرق محصولیست که با ترکیبات ویژه خود از تعریق در ناحیه مورد استفاده جلوگیری می کند! جالب است بدانید با استفاده از ضد تعریق مناسب می توان تعریق را به مدت 2 روز الی 1 هفته متوقف کرد!

در کدام ناحیه عرق می کنید؟

آشنایی با ضد تعریق زیر بغلضد تعریق کف دستضد تعریق صورت!

فروشگاه درایسول

همین حالا سفارش دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.